Gratulujem Postoyu, že najnovšie uverejňuje rozhovory s ľuďmi, ktorí podporujú aj keď "len" regulované "interrupcie". Pravdepodobne si ani neuvedomujete, že sa dopúšťate hneď niekoľkých smrteľných hriechov, vrátane ťažkého pohoršenia, takže toto je Vaše dialógom k pravde! Peter Frišo
Submitted by PF (bez overenia) on 27 January, 2010 - 22:13.
Keby ste namiesto tipovania radsej chapali co som napisal bolo by to zrejme prospesne veci. Je samozrejme ze tu nejde o osobu, ale o obsah, ktorym je jednoznacne preferovanie porusovania Bozieho prikazania Nezabijes (nevinne dieta), sirenie takehoto nazoru je samozrejme navyse aj pohorslive. Z hladiska materie potom moze Postoy tiez uverejnovat nazory, ktore odporucaju ciastocnu legalizaciu najomnych vrazd. PF
Submitted by Anonym (bez overenia) on 28 January, 2010 - 09:17.
Pri otazke ochrany zivota s vami absolutne suhlasim. Nechapem vsak jednu vec: ako ste prisli na to, ze vypoved Bata je presvedcenim postoya? Je to jeho odpoved na otazku. Ja chcem, aby sa ludi taketo veci pytali. Chcem vediet, co si o tychto veciach myslia ludia, ktori hybu nasou spolocnostou. Chcem vediet, co si o tom myslia politici, manazeri... aby som si o nich spravil nazor. Kto my to povie? Katolicke noviny? Sme? Uj szo? Vy? Nikto. dufam, ze postoy bude robit prave toto. Ze bude klast taketo otazky, aby som vedel, kto ako rozmysla.
Ked potom napisu odpoved, s ktorou nesuhlasim, tak sa nepohorsim pre postoy. Naopak, podakujem im, ze to spravili. Preto im vyprosujem pozehnanie, lebo robia to, na co nikto nema odvahu. Ze sa ludi pytaju veci, na ktore sa ich nespyta nik.
Submitted by jaro (bez overenia) on 28 January, 2010 - 09:50.
Suhlasim s jarom v reakcii. Iba dodam: podla mna je dolezity umysel autora rozhovoru. Ak hlada pravdu a dobro (pri vybere osoby, aj pri rozhovore), tak je to ok.
Submitted by lukasM (bez overenia) on 28 January, 2010 - 20:17.
Vážený pán, Frišo,
práve ste sa aj Vy dopustili smrteľného hriechu... veľmi ťažko ste Vašim komentárom pohoršili mňa a celú moju rodinu.
To, že aj ja som proti interupciám neznamená, že budem niekoho kritizovať za jeho názor.
Slobodná možnosť sebavyjadrenia sa!
Submitted by MoSkva (bez overenia) on 17 February, 2010 - 00:28.
Rado Bato nerozumie ako funguje vydavatelsky biznis? Citatelia mali odjakziva obsah skoro zadarmo. Noviny su platene z inzercie, cena novin pre citatela ani nepokryva naklady na tlac a distribuciu. Internet: naklady na tlac a distribuciu=0, cena pre citatela=0. Velmi malo novin a casopisov je financovanych citatelmi. Ja taky nepoznam.
Submitted by jakub76 (bez overenia) on 28 January, 2010 - 01:57.
Necitala som ten rozhovor celkom pozorne a tie interrupcie mi "usli" ... :O) ... V tomto bode sa, podla mna myli - Bozie prikazanie sa "zregulovat" neda, ale inak je to zaujimavy rozhovor ... a pokial by Iveta Radicova bola byvala spon takto hovorila - a na rovinu - tak ju volim ... lenze ona v nicom nezlavila achcela nase hlasy, behala za biskupmi atrepala sa na KU v case kampane ... svojimi postojmi sa nam vysmievala (ale toto je mimo temy ... co sa u mna stava dsot casro :O) ... Postoy-u by bolo co vytknut v pripade, ze by forsirovala "len" taketo nazory alebo v prevaznej miere ... toto bol komplexny rozhovor, nie len na jednu temu - interrupcie (bodaj by vsetci liberalne, alebo liberalnejsie zmyslajuci boli takyto ... inak by sa nam tu zilo ... a je to este k tomu velmi mlady clovek ... sak ho zivot "nauci" :O) ... Je to sympaticky rozhovor ...
Submitted by Ape (bez overenia) on 28 January, 2010 - 11:08.
zaujimavú tému: na jednej strane si myslím, že samotná otázka nemusí samozrejme znamenať schvaľovanie tohoto postoja postoyom. Keby bolo interview napr. s Radičovou a táto otázka by padla, nikto by sa nad tým ani nepozastavil. Podobne tu už bolo interview s Lipšicom, ktorý má na reguláciu potratov vlastne takmer rovnaký názor ako Baťo. Čiže, táto otázka nám pomôže o danom človeku si vytvoriť obraz, ako je na tom jeho morálka resp. aj viera. Napr. teraz viem, že keby Baťo vstúpil do politiky, kvôli tomuto by som s ním mal v tomto väčší problém než s niekým, kto je nekompromisne pro life.
Na druhej strane, keby sa niekto v rozhovore pre postoy.sk vyjadril, že je "za veľmi silno regulované právo" vraždiť Rómov a Židov, uverejnili by ste to? Lebo medzi potratmi a týmto vyjadrením v podstate nie je rozdiel...
Takže pre budúcnosť bude určite dobré, ak nad tým postoy.sk porozmýšľa a pokonzultuje s pravovernými kňazmi, kam ešte zájsť a kam už nie!
S pozdravom, Kuša.
Submitted by johankina kuša on 28 January, 2010 - 11:41.
Ak niekto povie, ze chce vrazdit Zidov a pod., tak to mame z rohovoru vystrihnut? A tvarit, sa, ze je to fajn clovek?
Nestane sa nahodou to, ze tym budeme kryt nieco minimalne trestne (a samozrejme aj nemoralne)?
Preco mate pocit, ze ked niekto nieco v rozhovore povie, ze to znamena, ze redakcia s tym suhlasi? Ved to je rozhovor, nie nazor redakcie. Dokazete to rozlisit?
mozno sa postoy zasluzi o to, ze nas trosku prevychova a nauci, v istom zmysle, rozlisovat ... citaju tu mladi ludia, a mozu byt zmateni ... ano, niekoho nazor, este nemusi znamenat, ze s nim suhlasim i ked ho uverejnim ... zle by bolo, keby tu bola "majorita" liberalnych nazorov ... a aj kontext by bol taky ... a tiez si myslim, ze treba rozlisovat v tomto smere: v politike ako takej sa mozem, pri schvalovani, napr. zakona, priklonit aj k "unosnemu" kompromisu, ktory zmiernuje dany zly stav, znizuje zlo, a to aj vtedy, ak ho uplne neodstranuje ... bol by napr. nezmysel nepodporit umierneny potratovy zakon a nehlasovat zan a tak nechat v platnosti uplne liberalny zakon ... preto, ak bude v SME niekto, kto ma nazor na interrupcie, ze ich treba silno regulovat je to vzdy lepsie ako totalny liberal ... vid p. Pietruchova ...
Submitted by Ape (bez overenia) on 28 January, 2010 - 12:41.
Naopak Feri, pisal som, ze "si myslím, že samotná otázka nemusí samozrejme znamenať schvaľovanie tohoto postoja postoyom".
Ja nemam na to vytvoreny jednoznacny nazor - pisem, ze sa nad tym treba zamyslat. Opakujem, samozrejme, ze to nemusi byt nazor redakcie. Ale pravdupovediac nemam pritom najlepsie pocity, ked take cosi citam na katolickom internetovom magazine, aj ked su to slova cloveka mimo.
Submitted by johankina kuša on 28 January, 2010 - 12:44.
Z toho mi vyplyva, ze aby si sa pri citani Postoya citil dobre, malo by tu byt len to, co schvalia, ako si napisal, pravoverni knazi.
Takych medii tu mame X, staci ci vybrat. Mna osobne nezaujimaju. A nepamatam si, ze by niektore nejak vyrazne vstupilo niekedy do verejnej diskusie. Nie som si celkom isty zmyslom takeho Postoya.
Submitted by Mucka (bez overenia) on 28 January, 2010 - 12:59.
je vseobecny chaos a clovek sa moze citi zmateny ... preto treba komunikovat ... mna tu teda tiez vytocil clanok o krizoch, lenze to nebol rozhovor, ale glosa nejakeho autora ... cize jeho nazor ... a tiez ma zarazilo, ze postoy toto "pusti" ... no a? ... aj na taketo rekacie mame pravo ...
Submitted by Ape (bez overenia) on 28 January, 2010 - 13:05.
"Z toho mi vyplyva, ze aby si sa pri citani Postoya citil dobre, malo by tu byt len to, co schvalia, ako si napisal, pravoverni knazi." - naozaj neviem, ci by som prave toto o sebe povedal, zda sa mi to trocha pritiahnute za vlasy, ale budiz.
"Takych medii tu mame X, staci ci vybrat. Mna osobne nezaujimaju. A nepamatam si, ze by niektore nejak vyrazne vstupilo niekedy do verejnej diskusie. " Ak tym myslis take Kat. noviny, viacmenej suhlas.
"Nie som si celkom isty zmyslom takeho Postoya." - ak by boli v tomto hranice tesnejsie, vobec by to nutne neznamenalo, ze by postoy musel byt menej zaujimavy alebo ze by nemohol vstupovat do verejnej diskusie. Jedno s druhym sa automaticky nevylucuje. Opakujem, ja osobne nato nemam vyhraneny nazor a celkom sa mi paci, ako o tom napisala vyssie Lucia P. Tolko z mojej strany, pozehnany den!
Submitted by johankina kuša on 28 January, 2010 - 13:55.
ano, aj mne sa paci Luciin nazor ... KN, na ktorych mi mimochodm zalezi, tymto novinam som sa vzdy cudovala, ze neotvaraju diskusiu na rozne temy, ktore hybu Bozim ludom, ved maju vsetko v rukach ... neviem, ci teraz je moznost komentovat clanky na inete, ale prednedavnom tato moznost nebola, mohli sme im len "pisat" a v takejto klime robit diskusiu nie je tazke ... ved vsetko ma v rukach sefredaktor a ked aj uverejnim "uletene" nazory, na zaver zverejnim stanovisko RKC ... a je to ... pritom sa problem vyventiluje a o to casto ide ... Postoy ako vyhradne el. medium to ma tazsie ... ale zatial sa "drzi" ... obsah aj smerovanie suvisi asi s "posadkou" timu :O))) ... je o inom ako v KN ... vacsi rozhlad tu registrujem ... a tiez nazorovu pestrost ... len netraba zabudnut, ze sme RKC ... a mat dobry umysel ... howgh!
Submitted by Ape (bez overenia) on 28 January, 2010 - 14:21.
Suhlasim. Vdaka, Peto, za kriticky postreh. Myslim si, ze Postoy ma potencial byt krestanskym mediom s konstruktivnou polemikou. Na slovensku napokon existuje niekolko krestanskych medii, kde polemika neexistuje. Postoy ma tak moznost zaplnit prazdny priestor a vystavit niektore zavazne (aj moralne) otazky verejnemu diskurzu. Ako daleko ma polemika zajst a co konstruktivna polemika znamena je uz pravdaze ina otazka.
Submitted by Lucia P. (bez overenia) on 28 January, 2010 - 12:41.
diskusia je jedna vec a robenie chaosu, este vacsieho nez je (nepoukazujem na tutu terza vzniknutu situaciu, ta j eo niecom inom) .... je vec druha ... a vobec nemusi ist o slabost alebo o maslo na hlave, ale o zodpovednost ...
Submitted by Ape (bez overenia) on 28 January, 2010 - 13:09.
- prispevok obsahoval zaujimavy postreh ohladom vyvoja inych webov, ktore pristupili k spoplatneniu. preto nam bolo luto, ze sme ho pre vulgarny slovnik museli vymazat, editori -
Submitted by hieronymus.mroz (bez overenia) on 28 January, 2010 - 12:25.
Mozno sa mylim, ale je to vekom. Ludia vo veku od 20 do 30 su neskutocne nachylni k ultra liberalnym myslienkam. Od 30 do 40 pride konzervativizmus (Bato je toho uzasnym prikladom), potom neviem co, a nakoniec bude laviciar.
Tazke to maju inak sikonvi ludia, co nie su ukotveni v hodnotovej stalosti Pisma.
Submitted by Anonym (bez overenia) on 29 January, 2010 - 22:06.
Momentalna anketa na postoy je evidentne reakciou na polemiku ohladom tohoto rozhovoru s Radom Batom. Ale je reakciou podla mna nie velmi adekvatnou, jedine ak by predstavovala celkovo pokus o vtip (inak, ja som hlasoval za tretiu moznost, ked uz teda bola postavena takto).
Nikto sa tu myslim nikdy nevyjadril, ze tu chce len a len rozhovory s krestanmi, a uz vobec nie, ze len s pravovernymi krestanmi. Islo tu o jeden vyrok pana Bata, ktory napr. vo mne vyvolal otazku o etickych hraniciach, co sa celkovo tyka prezentacie nekrestanskych a ludsky nemoralnych nazorov na krestanskom portali bez akehokolvek komentovania zo strany portalu.
Ja osobne sa k tomu nemienim uz vracat, svoje som k tomu povedal v diskusii vyssie. Teraz som chcel asi len tolko, ze podla mna je to opravnena otazka na riesenie a nie je najspravnejsie ju sugestivne prekrucat a ironizovat...
-<)-
Submitted by johankina kuša on 2 February, 2010 - 16:19.
Komentáre
velmi zaujimave ... spoznala
velmi zaujimave ... spoznala som dalsiu zaujimavu osobnost ...
drzim palce
Rado, drzim v sme.sk palce.
-
Kazdodenny knihozrut v RSS citacke mi chyba.
Dialogom k pravde
Gratulujem Postoyu, že najnovšie uverejňuje rozhovory s ľuďmi, ktorí podporujú aj keď "len" regulované "interrupcie". Pravdepodobne si ani neuvedomujete, že sa dopúšťate hneď niekoľkých smrteľných hriechov, vrátane ťažkého pohoršenia, takže toto je Vaše dialógom k pravde! Peter Frišo
Tipujem, ze teraz smrtelny
Tipujem, ze teraz smrtelny hriech bude mat aj ten, kto uverejni rozhovor s autorom rozhovoru :o)
Keby ste namiesto tipovania
Keby ste namiesto tipovania radsej chapali co som napisal bolo by to zrejme prospesne veci. Je samozrejme ze tu nejde o osobu, ale o obsah, ktorym je jednoznacne preferovanie porusovania Bozieho prikazania Nezabijes (nevinne dieta), sirenie takehoto nazoru je samozrejme navyse aj pohorslive. Z hladiska materie potom moze Postoy tiez uverejnovat nazory, ktore odporucaju ciastocnu legalizaciu najomnych vrazd. PF
dakujem Postoyu
Pri otazke ochrany zivota s vami absolutne suhlasim. Nechapem vsak jednu vec: ako ste prisli na to, ze vypoved Bata je presvedcenim postoya? Je to jeho odpoved na otazku. Ja chcem, aby sa ludi taketo veci pytali. Chcem vediet, co si o tychto veciach myslia ludia, ktori hybu nasou spolocnostou. Chcem vediet, co si o tom myslia politici, manazeri... aby som si o nich spravil nazor. Kto my to povie? Katolicke noviny? Sme? Uj szo? Vy? Nikto. dufam, ze postoy bude robit prave toto. Ze bude klast taketo otazky, aby som vedel, kto ako rozmysla.
Ked potom napisu odpoved, s ktorou nesuhlasim, tak sa nepohorsim pre postoy. Naopak, podakujem im, ze to spravili. Preto im vyprosujem pozehnanie, lebo robia to, na co nikto nema odvahu. Ze sa ludi pytaju veci, na ktore sa ich nespyta nik.
Suhlasim s jarom v reakcii.
Suhlasim s jarom v reakcii. Iba dodam: podla mna je dolezity umysel autora rozhovoru. Ak hlada pravdu a dobro (pri vybere osoby, aj pri rozhovore), tak je to ok.
hej. navrhujem ho upalit.
hej. navrhujem ho upalit. Kacira jedneho! Svatu inkviziciu na neho a jeho domace zvieratko!
Myslite si, ze ste vtipny,
- prispevok vulgarnostou porusil kodex diskutujuceho, preto bol editorom vymazany -
to je zaujimave vnimanie
to je zaujimave vnimanie sveta. od kedy je diskusia o nabozenskych temach hriech? teda ak sa bavime o krestanstve a nie o islame.
Vážený pán,
Vážený pán, Frišo,
práve ste sa aj Vy dopustili smrteľného hriechu... veľmi ťažko ste Vašim komentárom pohoršili mňa a celú moju rodinu.
To, že aj ja som proti interupciám neznamená, že budem niekoho kritizovať za jeho názor.
Slobodná možnosť sebavyjadrenia sa!
pekny rozhovor, Bato bol
pekny rozhovor, Bato bol velmi dobry vyber. inac pacia sa mi aj vase nove ankety - len tak dalej :)
internet
Rado Bato nerozumie ako funguje vydavatelsky biznis? Citatelia mali odjakziva obsah skoro zadarmo. Noviny su platene z inzercie, cena novin pre citatela ani nepokryva naklady na tlac a distribuciu. Internet: naklady na tlac a distribuciu=0, cena pre citatela=0. Velmi malo novin a casopisov je financovanych citatelmi. Ja taky nepoznam.
Necitala som ten rozhovor
Necitala som ten rozhovor celkom pozorne a tie interrupcie mi "usli" ... :O) ... V tomto bode sa, podla mna myli - Bozie prikazanie sa "zregulovat" neda, ale inak je to zaujimavy rozhovor ... a pokial by Iveta Radicova bola byvala spon takto hovorila - a na rovinu - tak ju volim ... lenze ona v nicom nezlavila achcela nase hlasy, behala za biskupmi atrepala sa na KU v case kampane ... svojimi postojmi sa nam vysmievala (ale toto je mimo temy ... co sa u mna stava dsot casro :O) ... Postoy-u by bolo co vytknut v pripade, ze by forsirovala "len" taketo nazory alebo v prevaznej miere ... toto bol komplexny rozhovor, nie len na jednu temu - interrupcie (bodaj by vsetci liberalne, alebo liberalnejsie zmyslajuci boli takyto ... inak by sa nam tu zilo ... a je to este k tomu velmi mlady clovek ... sak ho zivot "nauci" :O) ... Je to sympaticky rozhovor ...
Peťo Frišo tu predostrel
zaujimavú tému: na jednej strane si myslím, že samotná otázka nemusí samozrejme znamenať schvaľovanie tohoto postoja postoyom. Keby bolo interview napr. s Radičovou a táto otázka by padla, nikto by sa nad tým ani nepozastavil. Podobne tu už bolo interview s Lipšicom, ktorý má na reguláciu potratov vlastne takmer rovnaký názor ako Baťo. Čiže, táto otázka nám pomôže o danom človeku si vytvoriť obraz, ako je na tom jeho morálka resp. aj viera. Napr. teraz viem, že keby Baťo vstúpil do politiky, kvôli tomuto by som s ním mal v tomto väčší problém než s niekým, kto je nekompromisne pro life.
Na druhej strane, keby sa niekto v rozhovore pre postoy.sk vyjadril, že je "za veľmi silno regulované právo" vraždiť Rómov a Židov, uverejnili by ste to? Lebo medzi potratmi a týmto vyjadrením v podstate nie je rozdiel...
Takže pre budúcnosť bude určite dobré, ak nad tým postoy.sk porozmýšľa a pokonzultuje s pravovernými kňazmi, kam ešte zájsť a kam už nie!
S pozdravom, Kuša.
to je jednoduche
To mi pride ako nezmysel.
Ak niekto povie, ze chce vrazdit Zidov a pod., tak to mame z rohovoru vystrihnut? A tvarit, sa, ze je to fajn clovek?
Nestane sa nahodou to, ze tym budeme kryt nieco minimalne trestne (a samozrejme aj nemoralne)?
Preco mate pocit, ze ked niekto nieco v rozhovore povie, ze to znamena, ze redakcia s tym suhlasi? Ved to je rozhovor, nie nazor redakcie. Dokazete to rozlisit?
fm
suhlas ad Fero Mucka
mozno sa postoy zasluzi o to, ze nas trosku prevychova a nauci, v istom zmysle, rozlisovat ... citaju tu mladi ludia, a mozu byt zmateni ... ano, niekoho nazor, este nemusi znamenat, ze s nim suhlasim i ked ho uverejnim ... zle by bolo, keby tu bola "majorita" liberalnych nazorov ... a aj kontext by bol taky ... a tiez si myslim, ze treba rozlisovat v tomto smere: v politike ako takej sa mozem, pri schvalovani, napr. zakona, priklonit aj k "unosnemu" kompromisu, ktory zmiernuje dany zly stav, znizuje zlo, a to aj vtedy, ak ho uplne neodstranuje ... bol by napr. nezmysel nepodporit umierneny potratovy zakon a nehlasovat zan a tak nechat v platnosti uplne liberalny zakon ... preto, ak bude v SME niekto, kto ma nazor na interrupcie, ze ich treba silno regulovat je to vzdy lepsie ako totalny liberal ... vid p. Pietruchova ...
Naopak Feri, pisal som, ze
Naopak Feri, pisal som, ze "si myslím, že samotná otázka nemusí samozrejme znamenať schvaľovanie tohoto postoja postoyom".
Ja nemam na to vytvoreny jednoznacny nazor - pisem, ze sa nad tym treba zamyslat. Opakujem, samozrejme, ze to nemusi byt nazor redakcie. Ale pravdupovediac nemam pritom najlepsie pocity, ked take cosi citam na katolickom internetovom magazine, aj ked su to slova cloveka mimo.
potom nechapem
Z toho mi vyplyva, ze aby si sa pri citani Postoya citil dobre, malo by tu byt len to, co schvalia, ako si napisal, pravoverni knazi.
Takych medii tu mame X, staci ci vybrat. Mna osobne nezaujimaju. A nepamatam si, ze by niektore nejak vyrazne vstupilo niekedy do verejnej diskusie. Nie som si celkom isty zmyslom takeho Postoya.
ad Fero Mucka
je vseobecny chaos a clovek sa moze citi zmateny ... preto treba komunikovat ... mna tu teda tiez vytocil clanok o krizoch, lenze to nebol rozhovor, ale glosa nejakeho autora ... cize jeho nazor ... a tiez ma zarazilo, ze postoy toto "pusti" ... no a? ... aj na taketo rekacie mame pravo ...
urcite ano
O prave na reakciu nie je spor...
... :O) ako sa to vezme ...
... :O) ako sa to vezme ...
ad krize
Ten clanok nebol "protikrestansky", len sa na problem pozrel z ineho uhla pohladu, mal to vyargumentovane a bolo to k veci...
"Z toho mi vyplyva, ze aby
"Z toho mi vyplyva, ze aby si sa pri citani Postoya citil dobre, malo by tu byt len to, co schvalia, ako si napisal, pravoverni knazi." - naozaj neviem, ci by som prave toto o sebe povedal, zda sa mi to trocha pritiahnute za vlasy, ale budiz.
"Takych medii tu mame X, staci ci vybrat. Mna osobne nezaujimaju. A nepamatam si, ze by niektore nejak vyrazne vstupilo niekedy do verejnej diskusie. " Ak tym myslis take Kat. noviny, viacmenej suhlas.
"Nie som si celkom isty zmyslom takeho Postoya." - ak by boli v tomto hranice tesnejsie, vobec by to nutne neznamenalo, ze by postoy musel byt menej zaujimavy alebo ze by nemohol vstupovat do verejnej diskusie. Jedno s druhym sa automaticky nevylucuje. Opakujem, ja osobne nato nemam vyhraneny nazor a celkom sa mi paci, ako o tom napisala vyssie Lucia P. Tolko z mojej strany, pozehnany den!
ad johankina kusa
ano, aj mne sa paci Luciin nazor ... KN, na ktorych mi mimochodm zalezi, tymto novinam som sa vzdy cudovala, ze neotvaraju diskusiu na rozne temy, ktore hybu Bozim ludom, ved maju vsetko v rukach ... neviem, ci teraz je moznost komentovat clanky na inete, ale prednedavnom tato moznost nebola, mohli sme im len "pisat" a v takejto klime robit diskusiu nie je tazke ... ved vsetko ma v rukach sefredaktor a ked aj uverejnim "uletene" nazory, na zaver zverejnim stanovisko RKC ... a je to ... pritom sa problem vyventiluje a o to casto ide ... Postoy ako vyhradne el. medium to ma tazsie ... ale zatial sa "drzi" ... obsah aj smerovanie suvisi asi s "posadkou" timu :O))) ... je o inom ako v KN ... vacsi rozhlad tu registrujem ... a tiez nazorovu pestrost ... len netraba zabudnut, ze sme RKC ... a mat dobry umysel ... howgh!
Suhlasim. Vdaka, Peto, za
Suhlasim. Vdaka, Peto, za kriticky postreh. Myslim si, ze Postoy ma potencial byt krestanskym mediom s konstruktivnou polemikou. Na slovensku napokon existuje niekolko krestanskych medii, kde polemika neexistuje. Postoy ma tak moznost zaplnit prazdny priestor a vystavit niektore zavazne (aj moralne) otazky verejnemu diskurzu. Ako daleko ma polemika zajst a co konstruktivna polemika znamena je uz pravdaze ina otazka.
Potlacanie polemiky je
Potlacanie polemiky je znamkou slabosti, neistoty a strachu, alebo masla na hlave.
diskusia je jedna vec a
diskusia je jedna vec a robenie chaosu, este vacsieho nez je (nepoukazujem na tutu terza vzniknutu situaciu, ta j eo niecom inom) .... je vec druha ... a vobec nemusi ist o slabost alebo o maslo na hlave, ale o zodpovednost ...
:) kul
- prispevok obsahoval zaujimavy postreh ohladom vyvoja inych webov, ktore pristupili k spoplatneniu. preto nam bolo luto, ze sme ho pre vulgarny slovnik museli vymazat, editori -
chybou je, že tí ktorí ešte nič nevedia, už riadia...
- prispevok vulgarnostou porusil kodex diskutujuceho, preto bol editorom vymazany -
Prototyp vyhoreneho ultraliberala konvertujuceho na opacny breh?
Mozno sa mylim, ale je to vekom. Ludia vo veku od 20 do 30 su neskutocne nachylni k ultra liberalnym myslienkam. Od 30 do 40 pride konzervativizmus (Bato je toho uzasnym prikladom), potom neviem co, a nakoniec bude laviciar.
Tazke to maju inak sikonvi ludia, co nie su ukotveni v hodnotovej stalosti Pisma.
AD ANKETA
Momentalna anketa na postoy je evidentne reakciou na polemiku ohladom tohoto rozhovoru s Radom Batom. Ale je reakciou podla mna nie velmi adekvatnou, jedine ak by predstavovala celkovo pokus o vtip (inak, ja som hlasoval za tretiu moznost, ked uz teda bola postavena takto).
Nikto sa tu myslim nikdy nevyjadril, ze tu chce len a len rozhovory s krestanmi, a uz vobec nie, ze len s pravovernymi krestanmi. Islo tu o jeden vyrok pana Bata, ktory napr. vo mne vyvolal otazku o etickych hraniciach, co sa celkovo tyka prezentacie nekrestanskych a ludsky nemoralnych nazorov na krestanskom portali bez akehokolvek komentovania zo strany portalu.
Ja osobne sa k tomu nemienim uz vracat, svoje som k tomu povedal v diskusii vyssie. Teraz som chcel asi len tolko, ze podla mna je to opravnena otazka na riesenie a nie je najspravnejsie ju sugestivne prekrucat a ironizovat...
-<)-